The Digital Shift is changing the world as we know it. The rise of Artificial Intelligence will create new business models, products and services – and ultimately change the way we live our lives. But in order to establish a new global prosperity paradigm, industry must finally start thinking radically from a human perspective.

Currently a tool used only by the elite, Artificial Intelligence must become a tool for everyone. It must become personalised and transition to what we call Personal Intelligence. How? Predominantly through the discipline of design. In this fascinating book, Christian von Reventlow and Philipp Thesen have developed a series of radically new human-centric, design-led methods and models that will help corporations adjust to this new personalised technology and the increasingly digitised future.


134 Seiten

Fester Einband / Leineneinband
17.7 x 23.7 cm

Englisch

ISBN 978-3-95829-580-3
1. Auflage 02/2019

€ 20.00 inkl. MwSt.
Kostenloser Versand

Cookie Einstellungen

Wir verwenden Cookies, um Ihr Erlebnis zu verbessern und Ihnen personalisierte Inhalte zu liefern. Durch die Verwendung dieser Website stimmen Sie unseren Cookie-Richtlinien zu

Notwendige Cookies
Statistische Cookies
Cookies von Drittanbietern
Akzeptieren Einstellungen bearbeiten
steidl.de

Cookie Einstellungen

Weitere Informationen zur Verwendung von Cookies in unseren Cookie-Richtlinien.

­

Notwendige Cookies

Ohne diese Cookies können die von Ihnen angeforderten Dienste nicht bereitgestellt werden.

Statistische Cookies

Erlauben Sie anonyme Nutzungsstatistiken, damit wir unser Angebot verbessern können.

Cookies von Drittanbietern

Cookies von Drittanbietern, die eingebunden werden um personalisierte Anzeigen für Sie auszuliefern.

Cookies, die wir auf dieser Website verwenden